czwartek, 12 czerwca 2014

Look of the day

Cześć, jak się dzisiaj macie? :) Ja w pełni korzystam z pięknej pogody praktykując moje ukochane spacery!
Podczas takich upałów namawiam Was do noszenia kapelusza. Wiele młodych osób nie lubi nakryć głowy, ale ja nie wychodzę bez niego, jeśli muszę spędzić dłuższy czas w południe na słońcu. Zdrowie przede wszystkim, a (jak też mam nadzieję udowodniłam) kapelusz może również wyglądać dobrze! :)

Hi, how are you today? :) I enjoy beautiful weather by going for long walks!
During heats like last ones I recommend you to wear a hat. A lot of young people don't like hats, but I don't go outside without it if I need to spend a few hours at midday's sun. Safety first and (I hope I proved that) it may also look good! :)


















3 komentarze:

  1. Plazowy look :), a co do kapelusza to jest dość ciekawy, ja uwielbiam kapelusze z szerokimi falowanymi bokami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zakochana w kapeluszach. Teraz chciałabym nabyć jakiś idealny na jesień :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie.
    Ja bym zmieniła przy kapeluszu ten pasek na niebieski lub turkusowy, żeby lepiej pasował do stylizacji.
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń